Heeft u vragen? U kunt ze rechts onderin stellen of bekijk onderstaand een aantal Q&A.
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Dit kun je doen door middel van je eigen foto te uploaden of bekijk hier ons instructiefilmpje.
- Wat is de levertijd?
Dit is per product afhankelijk. Deze word bij het uitchecken aangegeven.
- Kan ik ook een wanddecoratie bestellen met een andere afmeting?
Jazeker, stuur ons een e-mail en wij nemen contact met je op.
- Hoe werkt een kortingscode?
Als je deze hebt kun je deze invullen bij het uitchecken. De korting word automatisch verrekend. Heb je een vraag neem gerust contact op.
- Ik heb geen factuur ontvangen?
Deze word automatsich door middel van ons bestelsysteem verstuurd. Neem gerust contact met ons op.
- Kan ik mijn bestelde wanddecoratie ruilen of terugsturen?
Helaas zijn alle producten custom made. Dit betekend dat wij ze niet terug kunnen nemen. Deze zijn op maat gemaakt en
vallen buiten de wettelijke retourregeling.
- Hoe kan ik betalen?
Dit kan door middel van iDeal, Paypal, Creditcard, IBAN en Afterpay.
- Hoe werkt Afterpay?
AfterPay hanteert zijn eigen voorwaarden. Zij bepalen of je in aanmerking komt voor hun betalingsdienst of niet. Wij hebben daar geen invloed op.
Neem gerust contact met hun op.
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op rechts onderin of per e-mail via info@bedrukwinkel.nl.