Veelgestelde vragen
Mijn vraag staat er niet tussen?
Cas2023-08-04T11:13:18+00:00Geen probleem, je kunt contact met ons opzoeken via onze contactpagina. Ook kunt u ons een whatsapp bericht sturen. Wij werken in de avonduren zodat wij uw bestelling zo snel mogelijk de deur uit kunnen doen. Liever telefonisch contact, helaas kunnen wij dit nu niet bieden.
Stuur een e-mail en wij kijken wat wij voor u kunnen doen.
Kan ik ook kleding bestellen en laten bedrukken?
Cas2023-08-04T11:12:46+00:00Ja dit kan, wel zijn wij nog druk bezig met onze website waardoor wij nog niet alles kunnen laten zien. Stuur gerust een e-mail naar info@bedrukwinkel.nl met uw aanvraag.
Kan ik meerdere decoraties bestellen tegen een lager tarief.
Cas2023-08-04T11:12:19+00:00Dit kan zeker, wij kunnen u vrijblijvend een offerte toesturen waarbij aantallen, materialen en kosten vermeld op staan. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld uw kantoor of werkplek inrichten met meerdere foto’s. Bekijk onze portfolio voor enkele voorbeelden. Wij denken graag mee!
Ik wil ontzorgd worden, kan ik jullie ook gewoon een foto sturen?
Cas2023-08-04T11:11:44+00:00Natuurlijk, stuur je foto toe naar info@bedrukwinkel.nl en geef aan van welk materiaal dit gemaakt moet worden en welke afmeting het moet worden. Wij ontzorgen u volledig. Wel dient er vooraf betaald te worden om teleurstellingen te voorkomen. Omdat wij in de avonduren werken kan het zijn dat het iets langer duurt.
Heeft mijn foto een goede kwaliteit?
Cas2023-08-04T11:11:10+00:00Als je voor een standaard collectie kiest dan kunt u er vanuit gaan dat dit gemaakt is van de hoogst haalbare kwaliteit. Maar als u zelf een foto wilt laten maken dan kan het zijn dat dit niet het geval is. Wij controleren uw bestand altijd, als wij denken dat het geen mooi resultaat oplevert dan laten wij dit uiteraard weten.
Onze ontwerpers kunnen ook helpen met het bewerken/op maat maken. Dit regelen wij voor u, houd wel rekening met een langere levertijd.
Kan ik een klacht indienen?
Cas2023-08-04T11:10:23+00:00Liever niet, maar natuurlijk. Dit kan door te e-mailen naar info@bedrukwinkel.nl. Wij zoeken contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Stuur de wanddecoratie niet terug voordat wij contact hebben gehad om teleurstellingen te voorkomen.
Kan mijn wanddecoratie tegen water?
Cas2023-08-04T11:08:29+00:00Dit hangt af van het materiaal wat gekozen is. Plexiglas en aluminium kunnen tegen water. Hout en Canvas niet.
Hoe kan ik de wanddecoratie het beste ophangen?
Cas2023-08-04T11:08:02+00:00Bij uw bestelling ontvangt u ook een gebruikshandleiding waarbij dit vermeld staat. Bent u deze kwijt geraakt? Deze kunt u bij downloaden onder ons kopje downloads. Of stuur een e-mail naar info@bedrukwinkel.nl
Ik wil een extra ophangsysteem bestellen, kan dat?
Cas2023-08-04T11:07:36+00:00Dit kan, dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen naar info@bedrukwinkel.nl U krijgt hierbij een betaalverzoek (t.w.v. €15,-) waarbij wij deze ook franco verzenden naar u.
Mijn gewenste foto staat er niet tussen, deze zie ik wel op het internet staan?
Cas2023-08-04T11:07:06+00:00Natuurlijk kunnen wij niet alles op onze website zetten. Wij kunnen wel (bijna) alles voor u maken. Als de foto van het internet komt kan het zijn dat deze geen hoogwaardige kwaliteit heeft waardoor de print niet mooi wordt. Wij adviseren om diverse sites te bezoeken waar gratis foto’s kunnen worden opgezocht tegen een hoge kwaliteit foto. Hierdoor ben je ook verzekerd van de mooiste wanddecoraties.
Kan ik de bezorgdatum bepalen?
Cas2023-08-04T11:06:01+00:00Helaas is dit nog niet mogelijk, we proberen dit wel in de toekomst te kunnen realiseren.
Wat is de levertijd van de bestelling?
Cas2023-08-04T11:05:26+00:00Onze levertijd is variabel van 2 tot 5 werkdagen. Afhankelijk welk materiaal je gekozen hebt. Dit staat ook vermeld op de pagina’s waarbij u uw product heeft samengesteld. Bij het bestelproces word het ook aangegeven.
Als u kiest om een eigen foto te laten maken houd dan rekening met een langere levertijd tot ca. 7 werkdagen. Dit komt omdat wij altijd uw foto controleren of deze de juiste afmeting/kwaliteit heeft. Wij zeggen altijd, kwaliteit boven levertijd.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Cas2023-08-04T11:03:31+00:00Dat is vervelend, neemt u dan gelijk contact met ons op via onze klantenservice. U krijgt altijd een verzendbewijs toegestuurd waarbij u uw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat u bijvoorbeeld niet thuis was of dat deze bij uw buurman is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan neem gerust contact met ons op.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Cas2023-08-04T11:02:34+00:00Hiervoor kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@bedrukwinkel.nl en vermeld hierbij uw order nummer en stuur foto’s mee van de beschadigingen. Dit lossen wij altijd op! Behoud wel uw doos en de wanddecoratie, wellicht vragen wij u deze naar ons toe te sturen.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Cas2023-08-04T11:01:26+00:00Bij ons kunt u betalen met iDeal, Paypal of via mollie betaal later. We zijn ook bezig met nieuwe betalingsmethoden maar deze zijn nog niet in gebruik.
Kan ik mijn bestelde wanddecoratie retourneren?
Cas2023-08-04T11:00:31+00:00Helaas kan dit niet omdat wij alles op maat maken. Hierdoor kunt u uw bestelling niet retourneren of annuleren na uw bestelling.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Cas2023-08-04T10:53:45+00:00Bij bedrukwinkel rekenen wij geen verzendkosten. Wij verzenden gratis binnen Nederland.
Neem voor verzending naar andere landen contact met ons op.
Zijn er ook andere maten of afmetingen beschikbaar?
Cas2023-08-04T10:54:16+00:00Wij bieden standaard maten aan maar kunnen (bijna) alles maken in elk desgewenste maat of afmeting. Hierbij kunt u het best contact met ons opnemen.
Moet ik een account aan maken?
Cas2023-08-04T10:54:48+00:00Dit is niet verplicht maar wat een voordeel is dat je je eerdere bestellingen kunt zien en niet opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Ik heb geen bevestigingsmail of factuur ontvangen.
Cas2023-08-04T10:57:38+00:00Via onze geautomatiseerde webshop moet dit automatisch gaan. Mocht dit niet zijn gelukt check even de spambox en anders neem contact met onze klantenservice op.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Cas2023-08-04T11:00:12+00:00Helaas kan dit niet, wij maken deze wanddecoraties pas als ze besteld zijn. Om een snelle levertijd te kunnen garanderen bestellen wij dit vrijwel direct via onze automatische webshop.